Seo and User Friendly Template

Posted by Shah Blogger Profile Test on Sunday 18 September 2011

Seo and user friendly template blogger blogspot !! Tahniah anda berada di sini sekarang. Sebenarnya template ni asalnya terlalu simple dengan keadaan betul-betul seperti thesis template wordpress yang harganya juta-juta USD.

Namun demikian template itu tetap tiruan untuk di gunakan di blogspot. So aku buat keputusan mengubah suai keseluruhan template dari pelbagai sudut agar mesra seo dan sesuai dengan keselesaan pengendali blogger di sini.

Telah beberapa hari aku bertapah menyiapkan template inil, hinggakan muka aku pun dah serupa template dah, bontot pun dah rata, mata nak koyak dah memikir koding yang asyik eror. Namun akhirnya siap dengan simple, clean, seo and user friendly, comment yang cantik dan simple. Sekiranya ada sebarang cadangan sila berikan feedback yea.

Kelebihan Seo and User Friendly Template


Seo Onpage 


1. Meta tag mesra seo dah siap ada.
2. Meta tag tambahan yang penting dah siap ada bagi memudahkan crawler.
3. Siap di pasang dengan coding meta anti double content yang tidak di sukai google.
4. Loading pageview yang pantas.
5. Heading tag yang mengikut kriteria google.
6. Tampilan hompage yang tidak mempunyai link berlebihan.
7. Buat masa ini aku tiada menggunakan apa-apa host pun, dan tiada link keluar di sini.

Pendek kata hampir semua aku dah benamkan pada HTML template ini,korang hanya perlu menulis baik-baik, belajar asas menulis mesra seo,ambil tau teknik off page seo, dan set up dofollow @ nofollow semua aku ada sediakan pada blog forblogger.net.

Sebenarnya ini adalah entri sample sahaja.

{ 2 comments... read them below or add one }

carinur said...

This just sample comment by visitor :-

i - hahaha

ii - muahaha

iii- ekekeke

iv - walalawei

Shah Blogger Profile Test said...

This comment by author blog :-

a) bwahaha

b) miahaha

c) kuang3x

d) hihihi

Post a Comment

 

Followers